Sedm nejčastějších dietních chyb

1. Nesnídáte? Pravidelná snídaně = součást boje proti nadváze. Ranní jídlo působí jako jakýsi startér metabolismu. Ti, kdo ráno pravidelně snídají, se stravují během celého dne rozumněji a nemají takovou tendenci stravovat se nezdravě!

2. Pozor na výrobky s "0 %" tuku. Tuk byl totiž nahrazen nějakou chemickou sloučeninou, se kterou si Vaše tělo absolutně neví rady, a tak je začne ukládat do tukových buněk, které jsou vždy k dispozici.

3. Důležité je jíst pravidelně 4 až 5 menších porcí denně, nejlépe v intervalu 2,5-3 hodin

4. Velkou chybou je také pouze snížení množství jídla (snížení kalorií) a tím zároveň snížení důležitých živin, které tělo potřebuje. Aby tělo mohlo fungovat s nedostatečným přísunem živin, zpomalí metabolismus, aby učinilo člověka méně aktivním.

5. Myslíte si, že Váš pitný režim je skutečně dostačující? V rámci redukčního programu je nutné denně vypít 2,5-3 litry tekutin, nejlépe vody a čajů (ovocné, bylinné, bílý čaj apod.). Kávu, černý čaj, perlivé (i jemně!) vody, chucené vody a džusy pijte jen v malém množství. Důležité je vypít 1-1,5 litru tekutin již dopoledne, kdy je tělo v očistné fázi.

6. Zkoušení stále nových a nových „osvědčených“ diet. Co jednomu vyhovuje, může druhému ublížit. Nikdy to nevede k cíly, kterým je snížení a udržení váhy.

7. Poslední a největší chybou, která většinou rozhodne o neúspěchu celého snažení, je nereálný cíl. Snaha zhubnout rychle a být co nejdříve v kondici. Změnu není možné udělat za několik dní. Ale je možné a reálné splnit si svůj sen o krásné postavě, pokud opravdu chcete a máte vedle sebe partnera – odborníka, který Vám pomůže upravit režim tak, aby odstranil příčinu problému a pomohl udržet si stále ideální váhu.

Toužíte po štíhlí postavě? Zkoušíte stále nové "diety", ale nic nepomáhá? Zvolte si takovou dietu, která Vám pomůže upravit si váhu zdravě a trvale. Více na: Můj dietní plán