Dietní jídelníček zdarma

Připravili jsme pro Vás ukázkový jídelníček na hubnutí zcela zdarma.

Tento typ dietního jídelníčku je vyvážený, obsahuje správný poměr mikroživin i makroživin a zamezuje pocitu hladu. Dietní jídelníček je vhodný pro všechny, kteří chtějí zhubnout nebo si svou váhu udržet.

A navíc se dozvíte, jak by měl vypadat Váš jídelníček a co by měl (a neměl) obsahovat ...



Sestavený dietní jídelníček zdarma

V následujících odkazech si můžete stáhnout jídelníček na 7 dní. U každého jídelníčku máte pro inspiraci uveden i dietní recept:

Jídelníček na hubnutí zdarma I.

Jídelníček na hubnutí zdarma II.

Jídelníček na hubnutí zdarma III.

Jídelníček na hubnutí zdarma IV.

Nebo se inspirujte našimi zdravými, dietními a přesto chutnými recepty:

Recepty v rámci redukčního plánu I.

Recepty v rámci redukčního plánu II.

Jak správně sestavit dietní jídelníček?

1. Omezte potraviny, které poskytují pouze prázdné jouly (kalorie), tedy potraviny bohaté na cukry, tuky (především živočišné) a alkohol

2. Zvyšte spotřebu zeleniny - zkoušejte nová chutná zeleninová jídla

3. Jako zdroji bílkovin dávejte přednost nízkokalorickým potravinám: jogurtům do 2% tuku, sýrům do 30% tuku, libovému masu, drůbeži, rybám a samozřejmě rostlinným bílkovinám

4. Vybýrejte potraviny s nižším glykemickým indexem

5. Dbejte na to, aby jídelníček obsahoval všechny základní živiny, dále vitamíny, minerály, stopové prvky a vlákninu!!!!

6. Denně vypijte alespoň dva litry nekalorických nápojů

7. Jezte pravidelně, nejlépe po 2-3 hodinách

Pokud jste pevně rozhodnuti zatočit s nadbytečnými kily jednou pro vždy, ale nevíte, jak začít, zvolte si svůj způsob hubnutí na: Můj dietní plán

Dietní jídelníček by měl dále obsahovat přesné množství ...

1. KALORIÍ dle individálního bazálního metabolismu (pozor! ne každý má mít denní příjem často uváděných 1000 kcal či 4000 kJ - tomu odpovídá jen malé procento z nás a proto také jen málokdo dosahuje měřitelných a trvalých výsledků)

2. TUKŮ - ty z jídelníčku v žádném případě nevyřazujte, ale vybírejte ty správné

3. SACHARIDŮ ale nikoli cukrů

4. BÍLKOVIN pro správné odbourávání tuků (a nikoli svalové hmoty) bez jo-jo efektu

Toužíte po štíhlí postavě? Zkoušíte stále nové "diety", ale nic nepomáhá? Zvolte si takovou dietu, která Vám pomůže upravit si váhu zdravě a trvale. Více na: Můj dietní plán