Jak zhubnout po porodu

Zůstaly Vám po porodu kila navíc? Přemýšlíte, jak si v tomto období upravit váhu trvale, ale hlavně zdravě a neovlivnit tak kvalitu mateřského mléka? Je Vaše bříško povislé a Vy nevíte, jak se co nejrychleji dát zpět do kondice?

Zvolte takový způsob hubnutí, který je šitý na míru přímo pro Vás!



Vysoké nutriční nároky

V období po porodu, zvlášť když kojíte, má tělo vysoké nároky na dostatek živin. Pokud se nestihnete najíst a Váš jídelníček neobsahuje dostatek živin, protože za celý den sníte dva rohlíky, pak je jasné, že se sníží i kvalita mateřského mléka a Vaše miminko nebude dobře prospívat.

Je sice pravda, že mateřské mléko je pro dítě to nejlepší, ale pokud tělo nemá živiny z čeho brát, je logické, že jeho kvalita velmi klesne.

V období kojení musíte dbát hlavně na přísun bílkovin, vápníku, omega-3 mastných kyselin a také dostatek železa, který pomůže k dobrému mentálnímu vývoji Vašeho děťátka.

Jak si sestavit svůj jídelníček?

Základem k sestavení správného redukčního plánu je znát své osobní hodnoty, které v tomto období dodržovat (jiné hodnoty jsou v případě, že ještě kojíte, jiné pokud už ne).

Týká se to hlavně správného přísunu kalorií, bílkovin, sacharidů a tuků, ve správném poměru a samozřejmě ještě s dodáním důležitých nutričních živin (vitamínů, minerálů atd.).

1. Sestavení stravovacího plánu, který bude respektovat Vaše osobní hodnoty (dle výsledků Energetické a nutriční bilance ) a zároveň nutriční požadavky pro toto období

2. Pomůže Vám zhubnout 100% přebytečného tuku a udržet si zdraví prospěšné minimum, tj. 20% tělesné hmotnosti, což je stadnard pro štíhlost

3. Pomůže Vám zlepšit celkový psychický stav (neurózy, deprese, stres či nespavost)

4. Podporuje formování a proštíhlení postavy a Vy se tak budete cítit více atrativní díky štíhlé postavě, kterou budou ostatní obdivovat

redukční jídelníček



Nevíte, zda dokážete striktně dodržovat nějaký jídelníček?!

Pokud v průběhu dne jíte (a my doufáme, že kvůli Vašemu metabolismu i zdraví ano), tak to určitě zvládnete!

Proč jsme si tak jisti?

Každý jídelníček je totiž sestaven tak, že obsahuje 7, 14 nebo 30 (dle Vámi zvoleného jídelníčku) variant jídel pro snídani, svačiny, oběd i večeři.

Tyto varianty jsou samozřejmě sestaveny přesně pro Vás, tzn. podle údajů Nutriční a energetické bilance.

Takže si každý den můžete dát tu variantu, na kterou máte zrovna chuť i náladu a jídelníček si tak sami kombinovat.

Díky tomu budete nejen dosahovat měřitelných výsledků, ale celý program Vás bude bavit!

Právě v období po porodu je velmi důležité, aby jídelníček splňoval Vaše osobní hodnoty. I jediná chyba může být příčinou toho, proč váha nejde dolů. Cílem takového jídelníčku má být zdravé a trvalé hubnutí, které Vás baví.

Více na: Můj dietní plán