Dietní jídelníček zdarma III.

Abychom Vám načrtli, jak má optimální jídelníček vypadat, připravili jsme pro Vás návrh jídelníčku na týden. Tento jídelníček je ale pouze informativní a slouží jen jako ukázkový.



Ukázkový jídelníček zdarma - první týden

Den v týdnu Snídaně Dopolední svačina Oběd Odpolední svačina Večeře
Pondělí Drůbeží šunka, tmavé pečivo, rajče Ovoce Celozrnné těstoviny s kuřecím masem Cottage Avokádový salát, tmavé pečivo
Úterý Müsli, bílý jogurt Ovoce Plněné krůtí maso, brambor Ovocný tvaroh BIO Tvarohová pomazánka, tmavé pečivo
Středa Lučina, tmavé pečivo, ředkvičky Ovoce Pollo na pórku, rýže Ovocný jogurt Caesar salát
Čtvrtek Plátkový sýr 20%, tmavé pečivo, paprika Ovoce Indický salát Jogurtové mléko Salát s tuňákem (viz Recept)
Pátek Tvarohová pomazánka, tmavé pečivo Ovoce Kuřecí rizoto Bílý jogurt s musli Lečo z bílků, tmavý chléb
Sobota Sýr cottage, tmavý chléb, rajče Ovoce Cuketové špagety Ovocný jogurt Holandský salát, pečivo
Neděle Ředkvičková pomazánka, tmavé pečivo Ovoce Kuře na majoránce, rýže Cottage Debrecínka, tmavé pečivo, rajče


Salát s tuňákem

Vhodné pro 2 osoby jako oběd nebo večeře

Ingredience: ledový salát, červená cibulka, pomeranč, 2 konzervy tuňáka ve vlastní šťávě, čerstvá petrželka, pepř, lžička olivového oleje, trocha balzamikového octa

Ledový salát nakrájíme na menší kostky. Cibuli oloupeme a nakrájíme na kolečka. Pomeranč oloupeme a rovněž pokrájíme na kostky. Vše promícháme s dresinkem z pepře, oleje a octa. Nakonec poklademe tuňákem a posypeme petrželkou. Podáváme s celozrnným pečivem.

Salát můžeme pozměnit použitím drůbežího masa.

Jedna porce: 272 kcal/1142 kJ, bílkoviny 29 g, tuky 12 g, sacharidy 10 g, vláknina 4 g

Inspirace pro Vás ...

Podívejte se i na další jídelníčky nebo se inspirujte zdravými, dietními a přesto chutnými recepty:

Jídelníček na hubnutí zdarma I.

Jídelníček na hubnutí zdarma II.

Jídelníček na hubnutí zdarma III.

Recepty v rámci redukčního plánu I.

Recepty v rámci redukčního plánu II.