Dietní jídelníček zdarma III.

Abychom Vám načrtli, jak má optimální jídelníček vypadat, připravili jsme pro Vás návrh jídelníčku na týden. Tento jídelníček je ale pouze informativní a slouží jen jako ukázkový.



Ukázkový jídelníček zdarma - první týden

Den v týdnu Snídaně Dopolední svačina Oběd Odpolední svačina Večeře
Pondělí Tvarohová pomazánka, tmavé pečivo Ovoce Cuketové špagety Cottage Caesar salát
Úterý Jáhlový tvaroh Ovoce Burgunská pečeně, rýže Ovocný tvaroh BIO Plátkový sýr, tmavé pečivo, rajče
Středa Ovocný salát s bílým jogurtem Ovoce Indický salát Ovocný jogurt Rajčata s tuňákem, tmavé pečivo
Čtvrtek Sýr Cottage ovocný, tmavé pečivo Ovoce Hovězí kari, rýže Jogurtové mléko Čočkový salát
Pátek Drůbeží šunka, tmavé pečivo, rajče Ovoce Zeleninová polévka s cizrnou Bílý jogurt s musli Plněný lilek (viz Recept)
Sobota Müsli s ovocem a mlékem Ovoce Alpské brambory, zeleninový salát Ovocný jogurt Hlávkový salát s mozzarelou, tmavé pečivo
Neděle Tmavé pečivo s lučinou, rajče Ovoce Citrónový pangasius, brambor Cottage Kuskusový salát


Plněný lilek

Vhodné pro 4 osoby jako večeře

Ingredience: lilek, kuřecí prsa (260-280 g), 2 lžicky oleje, paprika, cibule, 2 rajčata, 50 g 20% sýra

Lilek vydlabeme, osolíme a necháme vyplakat. Kuřecí maso osolíme a opepříme a na lžičce oleje orestujeme. Pak přidáme na nudličky nakrájenou papriku a orestujeme. Nakonec vmícháme rajčata a cibuli nakrájené na kostičky a vše ještě promícháme. Touto směsí plníme vydlabaný lilek. Posypeme sýrem a lehce podlité vodou upečeme v troubě.

Jedna porce: 296 kcal/1243 kJ, bílkoviny 42 g, tuky 8 g, sacharidy 12 g

Inspirace pro Vás ...

Podívejte se i na další jídelníčky nebo se inspirujte zdravými, dietními a přesto chutnými recepty:

Jídelníček na hubnutí zdarma I.

Jídelníček na hubnutí zdarma II.

Jídelníček na hubnutí zdarma IV.

Recepty v rámci redukčního plánu I.

Recepty v rámci redukčního plánu II.